گرم کردن تجارت کارخانه تکنولوژی تکنولوژی

گرم کردن: تجارت کارخانه تکنولوژی تکنولوژی خبر اقتصادی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات خیز عجیب کارمندان وزارت ورزش جهت ریاست فدراسیون‌های ورزشی

    خیز کارمندان و مدیران وزارت ورزش به فدراسیون‌های ورزشی و تلاش جهت تصاحب کرسی ریاست فدراسیون‌ها، عنوان عجیبی است که در ورزش کشور عزیزمان ایران در حال باب شدن است

    خیز عجیب کارمندان وزارت ورزش جهت ریاست فدراسیون‌های ورزشی

    خیز عجیب کارمندان وزارت ورزش جهت ریاست فدراسیون های ورزشی

    عبارات مهم : جوانان

    خیز کارمندان و مدیران وزارت ورزش به فدراسیون های ورزشی و تلاش جهت تصاحب کرسی ریاست فدراسیون ها، عنوان عجیبی است که در ورزش کشور عزیزمان ایران در حال باب شدن است.

    به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر از وقت روی کار آمدنش در وزارت ورزش و جوانان این وعده را داد که انتخابات فدراسیون های ورزشی به موقع برگزار خواهد شد، آیا که وجود سرپرستان، آفت ورزش هست. ولی آفت دیگری در ورزش کشور در حال رخنه کردن است که وزیر ورزش باید راهکاری جهت آن بیندیشد.

    خیز عجیب کارمندان وزارت ورزش جهت ریاست فدراسیون‌های ورزشی

    انتخابات فدراسیون های والیبال، تکواندو، بسکتبال، کشتی، بوکس، شنا، هاکی و نجات غریق در حالی در روزهای آینده برگزار خواهد شد که ردپای کارمندان وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته در این انتخابات هم دیده می شود. موضوعی که این روزها شدت بیشتری به خود گرفته است.

    حضور دو مدیر وزارتی در اتومبیلرانی و اسکی

    پس از برکناری حمیدرضا مهرعلی در فدراسیون اتومبیلرانی، محمود صیدانلو کارمند وزارت ورزش و جوانان که به عنوان سرپرست گزینش شده است بود جهت انتخابات ریاست عضویت کرد تا وزارت ورزش، مهدی مبینی را به عنوان سرپرست تازه معرفی کند و در نهایت در بهمن 1394 صیدانلو پیروز انتخابات شد و سکان هدایت اتومبیلرانی را بر عهده گرفت.

    خیز کارمندان و مدیران وزارت ورزش به فدراسیون‌های ورزشی و تلاش جهت تصاحب کرسی ریاست فدراسیون‌ها، عنوان عجیبی است که در ورزش کشور عزیزمان ایران در حال باب شدن است

    پس از صیدانلو، عبدی افتخاری که سابقه فعالیت به عنوان مدیر کل دفتر نظارت و برنامه ریزی ورزش قهرمانی و حرفه ای و مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان را در کارنامه داشت در انتخابات اسکی شرکت کرد و ششم مرداد 1395 پیروز انتخابات شد.

    کارمندانی که هوس ریاست دارند

    داستان ادامه دارِ حضور کارکنان وزارت ورزش در انتخابات به همین جا ختم نمی شود و سایر کارکنان وزارت آمده اند تا شانس خود را همچون صیدانلو و افتخاری امتحان کنند.

    خیز عجیب کارمندان وزارت ورزش جهت ریاست فدراسیون‌های ورزشی

    افشین داوری، احمد گواری، احمد سعادتمند، عبدالله چمن گلی، مازیار ناظمی، بهروز منتقمی، حسن طباطبایی، رامین طباطبایی و رمضانعلی دولو همگی از وزارت ورزش جهت پست ریاست در فدراسیون های ورزشی خیز بلندی را برداشته اند و گاها باید با یکدیگر مسابقه هم بکنند.

    پس از آخر حکومت 28 سال ناطق نوری در فدراسیون بوکس، با اعلام معاونت ورزش قهرمانی در مرداد ماه امسال افشین داوری به عنوان سرپرست معرفی شد. داوری در ابتدا اعلام کرد تصمیمی جهت حضور در انتخابات ندارد ولی در ادامه چرخشی 180 درجه ای داشت. هنوز چند ماهی از سرپرستی داوری در بوکس نگذشته بود که 10 تن از اهالی بوکس نسبت به عملکرد او تجمعی اعتراضی برابر وزارت ورزش برگزار کردند و با وجود این پرسشها افشین داوری خود را به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست معرفی کرد تا 5 دی ماه شانس خود را جهت کسب صندلی ریاست بوکس امتحان کند.

    خیز کارمندان و مدیران وزارت ورزش به فدراسیون‌های ورزشی و تلاش جهت تصاحب کرسی ریاست فدراسیون‌ها، عنوان عجیبی است که در ورزش کشور عزیزمان ایران در حال باب شدن است

    2 وزارت ورزشی به دنبال فدراسیون نجات غریق

    پس از ناطق نوری، حکومت 28 ساله مصطفی میرسلیم در نجات غریق نیز به آخر رسید تا او به علت عبور از سن 70 سالگی نتواند در دور تازه انتخابات عضویت کند. مجمع انتخاباتی نجات غریق 4 دی ماه در حالی برگزار خواهد شد که احمد گواری و احمد سعادتمند هر دو از کارکنان وزارت ورزش جهت ریاست فدراسیون با سایر کاندیداها مسابقه خواهند کرد. گواری که تا چند ماه پیش مدیرکل دفتر امور یکسان فدراسیون ها بود جای خود را به شروین اسبقیان داده است و شانس خود را در فدراسیون ها امتحان خواهد کرد همانگونه که اسبقیان شانس خود را در ژیمناستیک و قایقرانی امتحان کرد و ناکام ماند.

    یک مدیر کل استانی در انتخابات کشتی

    خیز عجیب کارمندان وزارت ورزش جهت ریاست فدراسیون‌های ورزشی

    کشتی نیز از حضور کارکنان وزارت ورزش و جوانان بی نصیب نمانده است و عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی وارد گود شده است است تا با رسول خادم مسابقه کند. مسابقه او با رسول خادم امروز تعیین وظیفه خواهد شد.

    هجوم وزارتی ها به بسکتبال

    اما اوج حضور وزارتی ها را می توان به وضوح در فدراسیون بسکتبال دید. جایی که بعد از استعفای محمود مشحون، مازیار ناظمی (مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش)، بهروز منتقمی (مدیر کل تربیت بدنی استان مازندران و مدیریت هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان)، حسن طباطبایی (رییس کنونی مجموعه ورزشی آزادی)، رامین طباطبایی (مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش) و رمضانعلی دولو (کارمند وزارت ورزش) همگی از وزارت ورزش به همراه سایر کاندیداها جهت جانشینی محمود مشحون خیز برداشته اند.

    البته نصرالله پریچهره، سرپرست حاضر بسکتبال نیز فرم انتخابات را پر کرده بود، ولی به علت رسانه ای نشدن ثبت نامش، هجمه شدید علیه او ایجاد شد و همین دلیلی بر انصرافش شد.

    فدراسیون مورد حمایت، در امان

    در تکواندو ولی شرایط متفاوت هست، با وجود اینکه ردی از وزارتی ها در انتخابات تکواندو دیده نمی شود ولی سیدمحمد پولادگر در حالی جهت انتخابات عضویت کرده است که در چند وقت اخیر نتیجه های رضایت بخشی را در مناسبت ها کسب نکرده است و با وجود کسب نتیجه های ضعیف مورد حمایت وزارت منزل قرار گرفته است.

    نقش تخصص در انتخابات فدراسیون ها

    داشتن سابقه مدیریتی به تنهایی نمی تواند جهت تصدی پست ریاست فدراسیون های ورزشی مهم باشد و کاندیدای مورد نظر حداقل باید تخصصی در حوزه ای که می خواهد وارد گود شود، داشته باشد و یا حداقل در ارکان پائین تر آن رشته ورزشی کسب تجربه کرده باشد. علاوه بر اینکه بزرگان و پیشکسوتان رشته های ورزشی با حضور خود در انتخابات، باید وقت عرض اندام افراد غیر متخصص را بگیرند، وزیر ورزش نیز باید راهکاری جهت هجوم کارکنانش جهت تصدی پست ریاست در رشته های غیر تخصصی خود را داشته باشند آیا که در حال حاضر مدیران و کارمندان وزارت ورزش به جای تمرکز بر روی وظایف محوله در این وزارتخانه در فکر تصاحب فدراسیونهای ورزشی هستند.

    بدون شک افراد غیرمتخصص نمی توانند تنها با داشتن سابقه حضور در وزارت ورزش کمک چندانی به ورزش کشور عزیزمان ایران کنند و گزینش افراد غیرمتخصص به عنوان مدیر فدراسیون، نتیجه های ورزش کشور عزیزمان ایران در بازیهای آسیایی و المپیک را تحت تاثیر قرار خواهد داد و آن موقع است که مسعود سلطانی فر به عنوان شخص اول ورزش کشور باید پاسخگوی عملکرد ورزش کشور عزیزمان ایران در این رویدادهای مهم باشد.

    واژه های کلیدی: جوانان | انتخابات | رشته ورزشی | وزارت ورزش و جوانان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار