گرم کردن تجارت کارخانه تکنولوژی تکنولوژی

گرم کردن: تجارت کارخانه تکنولوژی تکنولوژی خبر اقتصادی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری هنرمند را نباید گوشه‌نشین کرد/ بازیگران و صورت های معروف در دولت اصلاحات دلگرمی بیشتری داشتند ، عارف

    رئیس فراکسیون امید با انتقاد از بعضی برخوردهای سلیقه ای با بازیگران و صورت های معروف و آثار آن‌ها تاکید کرد: باید نگاه قیم‌مآبانه به هنر و هنرمند عوض کردن کند ن

    هنرمند را نباید گوشه‌نشین کرد/ بازیگران و صورت های معروف در دولت اصلاحات دلگرمی بیشتری داشتند ، عارف

    عارف: هنرمند را نباید گوشه نشین کرد/ بازیگران و صورت های معروف در دولت اصلاحات دلگرمی بیشتری داشتند

    عبارات مهم : هنرمند

    رئیس فراکسیون امید با انتقاد از بعضی برخوردهای سلیقه ای با بازیگران و صورت های معروف و آثار آن ها تاکید کرد: باید نگاه قیم مآبانه به هنر و هنرمند عوض کردن کند نباید به علت نقد قدرت به وسیله هنرمندان، آنها را تحت فشار گذاشت یا با دلایلی غیر موجه گوشه نشین کرد.

    به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در دیدار جمعی از بازیگران و صورت های معروف سینما، تئاتر و تلویزیون با تبریک روز ملی سینما و آرزوی توفیق جهت اهالی هنر به جایگاه و نقش بازیگران و صورت های معروف در التیام بخشی به آلام بشر معاصر اشاره کرد و گفت: آنچه هنر و هنرمند متعهد را متمایز می کند، نگاه انساندوستانه و توجه به مصائبی است که بشر با آن دست و پنجه نرم می کند. در واقع، بازیگران و صورت های معروف فرهیخته در طول تاریخ زبان گویای درد و رنجی بوده اند که بر انسان ها تحمیل شده است است.

    هنرمند را نباید گوشه‌نشین کرد/ بازیگران و صورت های معروف در دولت اصلاحات دلگرمی بیشتری داشتند ، عارف

    لزوم موضع گیری بازیگران و صورت های معروف در برابر فجایع میانمار

    وی فجایع رخ داده در میانمار را از جمله این درد و زحمت ها خواند و اظهار داشت: آنچه این روزها در میانمار می گذرد اوج قساوت و سنگدلی است و از بازیگران و صورت های معروف متعهد دنیا و به خاص از بازیگران و صورت های معروف کشور عزیزمان ایران که همواره نسبت به موضوعاتی اینچنینی تصویر العمل نشان داده اند، انتظار می رود تا به عنوان سفیران صلح و انسان دوستی در برابر این نسل کشی آشکار سکوت نکرده و با خلق آثاری فاخر منعکس کننده مصائب مسلمانان این کشور به جامعه جهانی باشند.

    عضو شورای انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت و نقش هنر در جامعه تاکید و تصریح کرد: امروزه هنر نقشی فراتر و والاتر از یک ابزار سرگرمی صرف را ایفا می کند. هنر اگر با معیارها و ارزش های انسانی و اخلاقی همراه باشد قادر است تاثیری بسزا در ارتقای فرهنگی یک جامعه داشته باشد.

    رئیس فراکسیون امید با انتقاد از بعضی برخوردهای سلیقه ای با بازیگران و صورت های معروف و آثار آن‌ها تاکید کرد: باید نگاه قیم‌مآبانه به هنر و هنرمند عوض کردن کند ن

    هنرمندان در دولت اصلاحات دلگرمی بیشتری داشتند

    عارف همچنین با اشاره به این توصیه که باید به هنر به عنوان یک راهکار جهت رسیدن جامعه به یک افق باز و امیدبخش نگاه کرد و نه یک مسئله و معضل، خاطرنشان کرد: جامعه ای که هنر و هنرمند آن در تنگنا و فشار و بی توجهی باشد، قطعا جامعه ای پویا، شاداب و توسعه طلب نخواهد بود. به همین علت دست اندرکاران عنوان هنر در کشور باید با تکیه بر تجارب دهه های گذشته از جمله دولت اصلاحات که بازیگران و صورت های معروف در آن وقت دلگرمی بیشتری داشتند و نیز با کمک گرفتن از نظر ها و نظرات اهالی فرهنگ و هنر، نگاه تازه ای به این حوزه داشته و از ظرفیت ها و توانایی های چشمگیر جامعه هنری استفاده کنند.

    نظام صنفی بازیگران و صورت های معروف باعث صیانت از جایگاه هنر می شود

    وی برطرف پرسشها و پاسخ به نیازها و مطالبات بازیگران و صورت های معروف را وظیفه دولت و شرکت های مرتبط با این حوزه دانست و ابراز داشت: مهمترین کاری که می تواند در این زمینه صورت گیرد، تاسیس نظام صنفی بازیگران و صورت های معروف هست. این نظام صنفی از یک سو می تواند صیانت از جایگاه و ارزش بازیگران و صورت های معروف را تضمین کند و از سوی دیگر، انجام بسیاری از امور تصدی را برعهده خود بازیگران و صورت های معروف قرار دهد، که بی شک مناسب ترین راه جهت کم کردن تصدی گری دولت بوده و با توجه به ظرفیت بالای هنرمندان، نتیجه های درخشان تری را هم به دنبال خواهد داشت.

    هنرمند را نباید گوشه‌نشین کرد/ بازیگران و صورت های معروف در دولت اصلاحات دلگرمی بیشتری داشتند ، عارف

    انتقاد از تعدد مراکز تصمیم گیری و سیاستگذاری در امور هنری

    مدیر فراکسیون امید مجلس تعدد مراکز تصمیم گیری و سیاستگذاری را در امور هنری یکی از پرسشها جدی این حوزه دانست و بیان کرد: اینکه در کشور مراکز هنری متعدد داشته باشیم امر خوبی هست، ولی مسئله از آنجا ناشی می شود که هر مرکز هنری مایل است در پرسشها کلان خود سیاستگذار و تصمیم گیر باشد. در این شرایط است که با امر برخوردهای سلیقه ای با هنر و بازیگران و صورت های معروف روبه رو می شویم و افرادی بدون آنکه مسئولیت قانونی داشته باشند، صرفا بر مبنای سلیقه، با برنامه های هنری برخورد می کنند.

    رئیس فراکسیون امید با انتقاد از بعضی برخوردهای سلیقه ای با بازیگران و صورت های معروف و آثار آن‌ها تاکید کرد: باید نگاه قیم‌مآبانه به هنر و هنرمند عوض کردن کند ن

    باید نگاه قیم مآبانه به هنر و هنرمند عوض کردن کند

    عارف با انتقاد از بعضی برخوردهای سلیقه ای با بازیگران و صورت های معروف و آثار آنها یادآور شد: باید نگاه قیم مآبانه به هنر و هنرمند عوض کردن کند و اعتماد متقابلی بین هنرمند و مسئولان ایجاد شود. یکی از رسالت های مهم بازیگران و صورت های معروف نقد شرایط موجود و خصوصا نقد قدرت و مسئولان هست. نباید به علت انجام این رسالت هنرمند را تحت فشار گذاشت یا با دلایلی غیر موجه گوشه نشین کرد.

    تلاش بازیگران و صورت های معروف جهت حاکمیت اخلاق در جامعه

    هنرمند را نباید گوشه‌نشین کرد/ بازیگران و صورت های معروف در دولت اصلاحات دلگرمی بیشتری داشتند ، عارف

    وی در آخر ضمن درخواست از بازیگران و صورت های معروف جهت تلاش جهت حاکمیت اخلاق در جامعه عنوان کرد: از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهم بیش از گذشته جهت پیگیری به اوضاع بازیگران و صورت های معروف در حوزه های متفاوت تلاش کند و با بکارگیری افراد فرهیخته، خوش فکر و مورد اعتماد بازیگران و صورت های معروف در این وزارتخانه باعث دلگرمی اهالی هنر و نهایتا درخشش هنر ایرانی در مجامع بین المللی شود در همین زمینه آمادگی خود و فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی را جهت تشکیل یک کارگروه خاص جهت پیگیری به خواست های بازیگران و صورت های معروف و مباحث اطراف هنر کشور اعلام می کنم و امیدوارم با همدلی همه دست اندرکاران و خصوصا کمیسون فرهنگی مجلس، بتوانیم در جهت رضایت هرچه زیاد بازیگران و صورت های معروف و هموارسازی مسیر اعتلای هنر کشور، گام های مثبتی برداریم.

    گفتنی است که پیش از سخنان عارف، تعدادی از بازیگران و صورت های معروف نقطه نظرات خود را مطرح کرده و از جمله خواستار استمرار این جلسات و بازتاب نظر های بازیگران و صورت های معروف به مسئولان ارشد فرهنگی و هنری کشور از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی شدند.

    واژه های کلیدی: هنرمند | بازیگران | هنرمندان | نقش بازیگران | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار