گرم کردن تجارت کارخانه تکنولوژی تکنولوژی

گرم کردن: تجارت کارخانه تکنولوژی تکنولوژی خبر اقتصادی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مدرک A می‌گیرند تا کاسبی کنند! / ادعای بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم‌ملی

    به گزارش فرهیختگان ،نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال به ایستگاه نهایی رسیده و شاید وقت مناسبی باشد تا با صحبت با کارشناسان نقاط ضعف و قوت نیم فصل را بررسی کنیم. ب

    مدرک A می‌گیرند تا کاسبی کنند! / ادعای بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم‌ملی

    ادعای بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی: مدرک A می گیرند تا کاسبی کنند!

    عبارات مهم : ایران

    نیما نکیسا راجع به اوضاع امروز فوتبال کشور عزیزمان ایران و لیگ برتر صحبت کرده است.

    به گزارش فرهیختگان ،نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال به ایستگاه نهایی رسیده و شاید وقت مناسبی باشد تا با صحبت با کارشناسان نقاط ضعف و قوت نیم فصل را بررسی کنیم. بر همین اساس سراغ نیما نکیسا، دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی رفتیم تا او در این باره صحبت کند که البته مسیر گفت وگو تا حدی عوض کردن و نکات جالبی را بیان کرد. گفت وگوی «فرهیختگان» با نیما نکیسا را در زیر می خوانید.

    ابتدا راجع به نیم فصل اول لیگ برتر و دستاوردهای آن صحبت کنیم.

    مدرک A می‌گیرند تا کاسبی کنند! / ادعای بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم‌ملی

    تنها چیزی که فوتبال ما را بدجور می رنجاند، کمبود نقدینگی هست. اگر نقدینگی تیم ها مناسب باشد می توانند استراتژی بهتری جهت گرفتن نتیجه های داشته باشند، ضمن اینکه به بعضی بازیکنان خارجی بی کیفیت که چیزی هم به لیگ ما اضافه نمی کنند، بسنده نمی کنند. به طور مثال امروز تیمی مانند تراکتورسازی با اوضاع مالی مناسب فقط با جذب یکی، دو بازیکن مطرح و موثر به طور کلی متحول شده است و دوباره خودش را به مدعیان قهرمانی رسانده است.

    هرچند همین تیم هم بابت نوع قراردادهایش با مشکلاتی مواجه شده است است.

    18 دوره از لیگ حرفه ای سپری شده است ولی فقط اسمش حرفه ای بوده و ایرادات بسیاری هنوز به آن وارد هست. با این حال همین هم خیلی بهتر از گذشته است که در سیستم آماتور درجا می زدیم. البته شرایط نسبت به گذشته خیلی عوض کردن کرده و باید قبول کرد که کیفیت فوتبال در وقت ما خیلی بالاتر بود و هیجانش هم در آن دوران خیلی زیاد بود.

    به گزارش فرهیختگان ،نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال به ایستگاه نهایی رسیده و شاید وقت مناسبی باشد تا با صحبت با کارشناسان نقاط ضعف و قوت نیم فصل را بررسی کنیم. ب

    به نیم فصل اول امسال لیگ برتر برسیم.

    نقطه عطف مسابقه های امسال در بعد بین المللی حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود که به فوتبال ما خیلی کمک کرد. زمانی که جهت توسعه فوتبال پایه از طرف فدراسیون فوتبال به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی رفتیم، این عنوان خیلی بازتاب مثبتی داشت. این نشان می دهد از نظر بضاعت فردی و نیروی انسانی بسیار نیرومند هستیم ولی از لحاظ سخت افزاری هنوز به جایگاه مناسبی نرسیده ایم یا هنوز تیم ها از عهده پرداخت مطالبات خود برنمی آیند، حتی جهت سال های قبل. تمام تیم ها امروز بدهکار هستند.

    در همین زمینه البته طی این سال ها پرسشها بازدارنده زیادی مثل ایجاد کمیته تعیین اوضاع و… به وجود آمده است ولی هر روز تعداد تیم های بدهکار زیاد می شوند.

    همه این پرسشها روی روند فوتبالی ما تاثیرگذار هست. بازیکن با خودش فکر می کند اگر در زمین مصدوم شود، آیا تیمش تمکن مالی مناسبی دارد تا بتواند او را حمایت کند یا می تواند به موقع قراردادش را دریافت کند و از این دست پرسشها که خواه ناخواه در روند تیم و فوتبال کشور عزیزمان ایران موثر هستند. این پرسشها در روحیه بازیکن تاثیر گذاشته و شاید از نظر کیفی موجب افت بازیکن و به تبع آن تیمش شود.

    مدرک A می‌گیرند تا کاسبی کنند! / ادعای بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم‌ملی

    نیم فصل اول امسال چه دستاورد و تفاوت هایی با سال های گذشته داشت؟

    باید به دوست خوبم یحیی گل محمدی تبریک بگویم. او با یک آرامش و یک اخلاق خوب و حسن برخورد موفق شد پدیده را به عنوان یک مدعی مطرح کرده و تیمش را تا صدر جدول برساند. هر هفته صحبت از این بود که پدیده بالاخره می بازد و امروز و فردا روندش متوقف می شود ولی دیدید که این اتفاق نیفتاد و یحیی با مدیریت و درایتش توانست پدیده را در حد یک مدعی نگه دارد.

    به گزارش فرهیختگان ،نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال به ایستگاه نهایی رسیده و شاید وقت مناسبی باشد تا با صحبت با کارشناسان نقاط ضعف و قوت نیم فصل را بررسی کنیم. ب

    دیگر به چه نکاتی می توان اشاره کرد؟

    می توانم به گزینش نمازی جهت ذوب آهن اشاره کنم. نمازی با اینکه یک مربی سطح بالایی هست، ولی مانند یک هندوانه دربسته بود. نمی خواهم از او ایرادی بگیرم یا توانایی هایش را نقد یا نفی کنم ولی او مربی ای نبود که در کشور عزیزمان ایران امتحان بعد داده باشد. او در مقطع کوتاهی دستیار کی روش بود ولی این علت نمی شد که در کشور عزیزمان ایران بتواند یک کلوب را به موفقیت برساند.

    قبول دارید در این زمینه و بحث پرورش مربی در فوتبال کشور عزیزمان ایران مقداری سردرگم هستیم؟

    مدرک A می‌گیرند تا کاسبی کنند! / ادعای بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم‌ملی

    درحال حاضر نظام آموزشی فوتبال کشور عزیزمان ایران به سمت پرورش مربی حرکت کرده ولی این پرسش پیش می آید که مگر چند تیم فوتبال در این کشور داریم که این همه مربی تربیت می کنیم؟ مدرک A مربیگری خود را می گیرند که با آن کاسبی کنند یا یک شغل دیگر داشته باشند.

    این درحالی است که در تربیت مدیران فوتبالی به شدت ضعف داریم.

    درست هست. به نظرم همان اندازه که به مربی نیاز داریم باید به همان اندازه به فکر پرورش مدیران فوتبالی باشیم. درحال حاضر چند درصد مدیران فعلی در لیگ برتر فوتبالی هستند؟ این موفقیت نیست بلکه یک عدم موفقیت هست. مدیری مثل اسدی در تراکتورسازی فوتبالی فکر می کند و فوتبالی تصمیم می گیرد و بلد است چطور مدیریت بحران کند. الان هم که همه مدیران ما نتیجه گرا شده است و خیلی سریع می خواهند موفق شوند و خودشان را به هر نحوی نشان دهند.

    به هرحال مدیری که تحت فشار باشد، نتیجه گرا می شود.

    چرا باید همه چیز را بپذیریم؟ آیا یک مدیر هنگامی که فوتبالی نیست مدیریت یک تیم فوتبالی را می پذیرد؟ بگوید نمی توانم و تخصصم فوتبال نیست. به شخصه چند پیشنهاد خوب سینمایی دارم ولی نپذیرفتم. مدتی جهت تجربه اندوزی بازی در چند فیلم را تجربه کردم ولی ادامه این کار می تواند به ضرر افراد تحصیلکرده در این زمینه باشد و چه بسا حتی نان آنها را هم قطع کند. من اگر خیلی هنر دارم می توانم در فوتبال جهت خودم شرایط کاری ایجاد کنم. سرک کشیدن در کارهای دیگر شاید تا حدی جالب باشد ولی بعد از آن دیگر شغل فوق را تحت الشعاع قرار می دهد.

    یک صحبت هم راجع به آسیب پذیری فوتبالیست های پایه کرده بودید که کلی خبرساز شد.

    همین صحبت را در تلویزیون مسخره می کنند که این تعداد بازیکن ما معتاد شده است اند. کاری به درصدها ندارم؛ اگر حتی یک نفر هم بیراهه رفته باشد باید بغض کنیم نه اینکه با آن شوخی کنیم. امروز تمامی استعدادها را شناسایی کرده و آنها را دنبال می کنیم و اگر از آنها خبری نباشد به سرعت تصویر العمل نشان می دهیم. جهت آنها با پول بیت المال هزینه می شود و نباید اجازه داد آنها به دلایل متفاوت از بین بردن شوند.

    به عنوان پرسش پایانی؛ مدعیان قهرمانی لیگ برتر بعد از نیم فصل مشخص شده است اند؟

    خیر. واقعا هنوز سریع است در این خصوص فکر کنیم. تیم ها در نیم فصل اول یکدیگر را محک زده و در نیم فصل دوم یقه یکدیگر را خواهند گرفت.

    واژه های کلیدی: ایران | بازیکن | فوتبال | فوتبالی | بازیکنان | پرسپولیس | فوتبالیست ها | لیگ برتر فوتبال


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار